sejoque Membro AAP
| Assunto: Equalizer TEAC EQA-220 Sex Jan 27 2012, 17:29 | |
| Olá, merquei fai uns días iste equalizador e inda non o probei, ten 10 bandas por canle e se lle iluminan uns led que teñen os botons, está moi chulo, ¿alguén ten un semellante? ¿Sabedes como teño que conectalo? Porque é o primeiro equa que teño. No posterior ten LINE (IN e OUT) e tamen ten TAPE (REC e PLAY) .
Teño un ampli sansui A-5 dos vintage dos 70's, de 25 W por canle e teño 2 deck ( teño 4 ou 5, pero uso agora 2 ) e unha radio tuner
¿ A conecto antes do ampli ou pode ser despois ( e así váleme para todo ) ? Saúdos | |
|
sejoque Membro AAP
| Assunto: Re: Equalizer TEAC EQA-220 Sex Jan 27 2012, 17:33 | |
| Levaba moito tempo querendo ter un equa i este saleume baratiño i esta moi chulo, e noviño
Merqueino de segunda man, sin manual pero o baixei de internet en ingles e non me entero moito | |
|
Ferpina Membro AAP
Mensagens : 10767 Data de inscrição : 07/07/2010 Idade : 69 Localização : Assado - Perú
| Assunto: Re: Equalizer TEAC EQA-220 Sex Jan 27 2012, 17:40 | |
| Não sei bem para que queres isso, mas prontos...
Em princípio podes ligá-lo ao amplificador numa das rec/play e ligar o gravador ao rec/play do equalizador. Há muitos anos também tive uma coisa dessas e funcionava assim. | |
|
sejoque Membro AAP
| Assunto: Re: Equalizer TEAC EQA-220 Sex Jan 27 2012, 17:56 | |
| Olá Ferpina, tes razón , seguramente non lle dé moito uso, pero bueno sempre quixen ter un, e xurdiume esta oportunidade e... Gústame facer grabacións nas fitas para levar no carro, e para a casa. Toda a música a teño en fitas e moitas delas (as mais antigas) foron grabadas en mono cun radiocasete de man Philips que custara fai 30 anos 7000 pesetas, tiña unha IN de DIN e cando podía grababa polo DIN (co radiocasete dun amigo) e cando non podía pois grababa polo micro incorporado do radiocasete, arrimándoo ao altofalante da tv por exemplo. Toda esa música agora poido recuperala e mellorala co equa, volvendo a grabala en novas fitas. Para eso sí serame útil o equa. I pola noite, na escuridade, queda moi chulo pois ten un espectro deses. ¿Ti cando saes non te peiteas? é algo semellante. | |
|
Conteúdo patrocinado
| Assunto: Re: Equalizer TEAC EQA-220 | |
| |
|